Welkom bij Jolilly, de online specialist in luxe bodywear

Over Jolilly

Jolilly startte in april 2010 met de online verkoop van luxe corrigerend ondergoed of shapewear voor dames. Daarna werden ook webstores geopend gespecialiseerd in shapewear voor heren, badmode en onderjurken en worden ook lingerie accessoires online verkocht. Regematig worden nieuwe stores opgestart met nieuwe trendy merken, dit alles met de ambitie uit te groeien tot de grootste online speciaalzaak voor luxe bodywear.

Onze missie: online shoppen bij ons gemakkelijk maken, met een superieure klantenservice en zelfs aangenamer dan een bezoek aan uw favoriete winkel.

Vandaag is Jolilly de grootste online speciaalzaak in luxe shapewear voor dames en heren, en we werken hard om ook de grootste te worden in ondermode, badmode, beenmode, nachtmode, etc.

De beste producten van de beste merken

Het is ons doel de beste merken en de beste producten aan te bieden.

Dit is ons reeds gelukt in onze shapewear store. U vindt daar het breedste assortiment luxe corrigerend ondergoed op de markt van onder andere merken zoals CASS Luxury Shapewear, de naadloze shapewear van IMEC, Body Wrap, Spanx, Pierre Mantoux en Equmen shapewear for men.

Daarnaast hebben we unieke selecties shapewear samengesteld die antwoorden geven op uw vragen. Zo hebben we uit al onze merken en producten selecties gemaakt met shapewear voor grotere maatjes, corrigerend ondergoed voor een platter buikje, shapewear die je kan dragen met je eigen bh, ondergoed waarmee cellulite wordt bestreden en de meest verkochte shape wear bij Jolilly.

De beste online winkelervaring

Vanaf het moment dat u in onze stores belandt, of u nu komt om te kijken of te kopen, we streven ernaar om u te doen genieten van uw winkelervaring. We wensen dat elk product u perfect past. Daarom geven we u uitgebreide productinformatie, gedetailleerde matentabellen, product reviews, mooie fotos met verschillende aanzichten en van de belangrijkste details.

Daarnaast laten we ook alle shapewear testen door ons test panel. Dit panel bestaat uit een aantal dames die niet voor Jolilly werken. Ze dragen de producten gedurende langere tijd dragen tijdens hun alledaagse bezigheden en testen ze uit op comfort en efficiëntie. En daarna geven ze hun ongezouten mening.

Een superieure klantenservice

We garanderen u een superieure klantenservice en omruiling of terugbetaling zonder gedoe.

Onze klantendienst wordt bemand door product specialisten. Zij dragen de producten zelf en communiceren met het test panel en de klanten over het comfort, de pasvorm en de efficiëntie van de producten.

Dezelfde klantendienst zorgt er ook voor dat uw bestellingen correct en snel worden geleverd. In geval van problemen met uw bestelling, zorgen zij er voor dat deze meteen worden opgelost. De klantendienst is bereikbaar voor al uw vragen 24 op 7 via chat, online email of telefoon.

U mag uw bestellingen steeds terugsturen voor omruiling of terugbetaling. Bij Jolilly geen gedoe, geen uitzonderingen, echt waar! Wij wensen dat u tevreden bent als u bij Jolilly shopt. Als u niet tevreden bent over pasvorm, kwaliteit of gewoon “daarom”, dan mag en kan u steeds de producten terugsturen. Wij gaan er prat op dat we de enigste zijn die hierover helemaal geen problemen maken.

Uw mening telt voor ons

Wij moedigen onze klanten aan om ons te vertellen wat ze vinden van de producten en de merken die we verkopen. Voor elke product review die u instuurt geven we u een korting van 10% op uw volgende aankoop, ja ook als u het product of onze service niet goed vond. Op de paginas waar we de producten tonen verzamelen we alle reviews geschreven door onze klanten en door ons testpanel. We hopen ook van u te horen wat u vindt van onze producten, merken en onze service.

Waarom zou u shoppen bij Jolilly? Onze top 5

  1. De beste producten van de beste merken
  2. De beste online winkelervaring met uitgebreide productinformatie
  3. Superieure klantendienst bereikbaar voor al uw vragen 24 op 7
  4. Onze klantendienst wordt bemand door product specialisten
  5. Wij maken nooit problemen als u omruiling of terugbetaling wenst.

Gevolg, onze klanten houden van ons

We lijken te slagen in onze opzet. Wij zijn zeer blij met de feedback die we krijgen van onze klanten. Hieronder een uittreksel van een aantal getuigenissen.

Marianne uit Den Haag: "Heb nu voor de 3e keer corrigerende boxershorts besteld: geweldige kwaliteit en wat een levering. Snel en correct. Geheel volgens afspraak binnen 2 dagen in huis. Complimenten!"

Linda uit Tervuren: "Heel tevreden over de aankoop. Ook heel tevreden van de praktische hulp door de Helpdesk on-line, onmiddellijk antwoord en advies. Bedankt! Zal jullie website zeker nog gebruiken. Ook zekerheid qua betaling."

Simone uit Dessel: "Heb onlangs shape wear aan gekocht, ik had een verkeerde maat ingeschat en daardoor een mailtje gestuurd. Ik kreeg direct antwoord op mijn vraag een grotere maat te zenden. De dag nadien werd het geleverd, geweldig!!"

BeCommerce kwaliteitslabel

Jolilly onderschrijft de gedragscode van het BeCommerce kwaliteitslabel. Deze gedragscode stelt een aantal basisprincipes op die Jolilly naleeft om de consument de nodige waarborgen te bieden en het nodige vertrouwen te garanderen op het vlak van verkoop op afstand en de bijhorende direct marketing.

Contact gegevens

Het Jolilly team staat open voor al uw ideeën, opmerkingen en suggesties die kunnen helpen het gebruiksgemak, het assortiment, de kwaliteit en service van onze online winkels te verbeteren.

Aarzel daarom niet onze klantendienst te contacteren:

Het bedrijf achter Jolilly

AnyCommerce is het bedrijf dat alle internet modewinkels van Jolilly uitbaat. De oprichter van AnyCommerce is Stefaan Van Dyck. Meer informatie over Stefaan vind je op LinkedIn. U kan Stefaan ook steeds rechtstreeks contacteren via stefaan.van.dyck@jolilly.com of per telefoon op +32 475 650 999. De hoofdzetel van AnyCommerce bevindt zich op volgend adres: Dennenlei 7, B-2900 Schoten, Antwerpen, België.

Wij wensen u veel plezier bij het winkelen bij Jolilly.

  Bezig met laden...